Przejdź do głównej zawartości

Usługi SEO&SEM na zlecenie

Interesują Cię usługi związane z kampaniami reklamowymi Google Ads i FB Ads? A może jakiś czas temu przeprowadzone linkowanie zewnętrzne w ogóle nie przyniosło skutków? W takich sytuacjach warto przeprowadzić złożony audyt witryny internetowej, na podstawie którego będzie można wyciągnąć właściwe wnioski. Nierzadko efektem braku efektów linkowania jest dobór nieodpowiednich witryn internetowych. Tutaj trzeba dobierać tylko witryny o wysokim PA i DA.

Ważny jest też Spam Score, który również powinien być możliwie jak najniższy. O ile nie zadbamy o te wskaźniki, to całkiem możliwe, że pozyskany link z danej strony tak realnie bardziej nam zaszkodzi, niż pomoże. Po prostu wskaźnik jakości i siły takiego linku nie będzie użyteczny dla naszej strony internetowej. Stąd też pozyskiwanie linkó w zewnętrznych powinno odbywać się w ściśle zaplanowany sposób. Szczególnie wtedy, gdy strona jest świeża a domena ma niewielki staż. Takie strony są dosyć wyczulone na pozycjonowanie strony i wszelkie ruchy powinny być prowadzone w sposób ostrożny i przemyślany. W innym wypadku roboty Google mogą wyczuć całą sytuację i po prostu nie indeksować nowych artykułów ani linków umiejscowionych na zewnątrz. Strony, na której umieszczamy tzw. anchory powinny być dopasowane pod względem branży i umieszczanych treści. Znacząca jest też różnorodność linków, aby wszystko wyglądało w jak najbardziej profesjonalny sposób. Oczywiście pełną moc linków umiejscowionych na zewnątrz otrzymamy także dopiero wówczas, gdy na naszej stronie przeprowadzona została kompleksowa optymalizacja sklepu internetowego. Mowa tutaj o dodaniu wszystkich opisów produktów, meta description, czy również o kompresji obrazków. Ważnym czynnikiem mogą być też artykuł y na blogu a także linkowanie wewnątrz witryny internetowej, ponieważ roboty Google również biorą te aspekty pod uwagę.
Zobacz: pozycjonowanie stron oferta